kubiar kalam berbicara…

 Seminit untuk kita beringat… DIINGATKAN SEMULA supaya tak lupa…

Protokol ke 10 Yahudi mengandungi 8 perkara….

1.. Song….

Lagu-lagu yang menghiburkan.. jika ada anak-anak yang tak tau mengucap..

tetapi boleh menghafal lagu Hindustan yang panjang berjela… Adaanak-anak yang tak hafal Fatihah…. tapi boleh mengingati lagu Siti Nurhaliza yang panjangnya berdepa depa….. berjaya sudah Yahudi….

Hingga kita terfikir….. bagaimana jadinya radio kalau tanpa lagu?

2. …Sex…..

Lagi satu kegilaan remaja dan yang tua. Sex dimana-mana.. di kaca tv,dalam filem, dalam iklan… babak sex amat lumrah.. kekadang adegan sex tak diperlukan, tetapi diselitkan jua sehingga ada orang menonton filem hanya kerana ada adegan sex… filem 18SX amat laris berbanding filem U.

.. VCD lucah mudah didapati… dan harganya amat murah… Adakah filem

yang tiada adegan sex? Lagi sekali berjaya sungguh Yahudi

laknatullah……

3. …Smoke….

Rokok.. menjadi kegilaan para remaja… sehingga dikatakan tidak moden jika tidak merokok… malah sekarang merokok menjadi budaya bagi mana-mana perempuan yang kononnya mau digelar “up to date”.. Dulu yang merokok ini golongan pelacur saja…. ataupun penari kabaret…. (tengok dari filem P Ramlee)…. Syabas yahudi… berjaya lagi kamu….

4. …..Sport…

Pelbagai jenis sukan ditonjolkan dan lelaki dengan perempuan sama-sama berlumba mencari nama dalam sukan… hinggakan sekarang bola sepak pun perempuan main juga.. Bila bersukan, tutup aurat mestilah jauh sekali, sembahyang pun banyak yang miss… bukan yang bermain sahaja tak sembahyang… yang menonton pun tak sembahyang juga… Kalau menonton di rumah… akan lambat sembahyang sebab takut tak nampak macam mana masuk GOL…. Yahudi gol lagi…. sampai ada ulamak kata… kerana sukan..sembahyang boleh tangguh… Masya-Allah,..

5. .. Fun..

Hiburan…di mana-mana kita dapat hiburan yang melalaikan…. Kalau kita lihat dalam 100 majalah.. mungkin 99 adalah majalah hiburan.. termasuklah majalah mangga… yang menayangkan buah mangga artis perempuan…. Kalau ada konsert…. sanggup orang Islam bertandang hingga menghabiskan banyak wang dan bila ke konsert…. pelbagai maksiat akan diselit masuk…. Yahudi terhibur lagi….

6…. Female…

Perempuan…tawaran Yahudi yang amat mengasyikkan..terutama dalam iklan..yang kadang-kadang tidak ada kena mengena dengan perempuan… Kalau kita ke kedai bateri kereta…. di hadapan bateri terpampang gadis sunti separuh bogel beraksi… apa kena mengena bateri kereta dengan perempuan?..
… Yahudi bersorak lagi…..

7…Fashion….

Fesyen terutama perempuan yang bermacam- macam.. sehinggakan kalau pakai tudung pun mereka dah tak menutup aurat…. Macam mana dikatakan bertutup aurat jika bertudung tetapi berbaju ketat yang kekadang menampakkan pusat?

Yang mewarnakan rambut lagi teruklah… Buat apa bertudung kalau rambut diwarnakan…. Bila warnakan rambut.. mestilah tidak bertudung sebab kalau bertudung.. bagaimana nak menayangkan warna rambut yang terkini itu…

Kalau dah rambut diwarnakan… sembahyang pun tak sah… malah mandi hadas pun tak sah sebab kebanyakan pewarna adalah kalis air… itu tak kira yang cukur bulu kening lagi… Yahudi ketawa lagi….Umat islam

sudah jadi macam Yahudi….

8. .. Food..Makanan..

Lagi satu kegilaan Umat Islam terutama makanan dari Barat termasukalah McD , Kentucky , Pizza hut… dan seribu satu macam lagi… Buah kurma yang menjadi makanan Rasulullah dipandang hina…. masuk rumah pun setahun sekali bila bulan Ramadan… tapi makanan Barat menjadi kebanggaan… Bila makanan datang dari Barat.. adakah kita yakin tentang halalnya? Contohnya Kentucky .. rempahnya datang dari Amerika…. siapa

nak pergi check…

halal ke tidak? Bila makan benda haram, masakan iman menjadi mantap…

Maka lahirlah Umat Islam yang bukan perangai saja macam yahudi… tetapi

berfikiran pun macam yahudi… Nauzubillah…..Yahudi makan Islam

lagi…

Advertisements

Comments on: "Protocol ke-10 Yahudi…" (5)

  1. selingan menarik di musim2 exam nie. kdg2 tefikir, adakah kehidupan uni ni, yang boleh membuatkan sesetengah manusia terlalu sibuk smpi melalaikan tanggungjawab sebagai seorang islam adalah juga agenda yahudi? hurm…boleh kita sama2 fikirkan.

    anything, walau sesibuk mana pun, tanggungjawab utk study and sebagai hamba kena selaras dilaksanakan, insyaAllah. Kita cuba sama2. Wassalam.

    ~~ sory la comment panjang sgt. memenuhkan ruang je =)

  2. Abbad ibn Bishr said:

    Salam alaik, xde prob..makin pjg makin bagus =)

  3. hamba allah said:

    sebenarnye aku rase ni sumer seolah olah dalam pemikiran umat islam semata-mata. Sumer benda disalahkan ke atas yahudi, haaaaih..cuba salahkan diri sendiri…aku rase yahudi takde agenda pun…giler hebat kalo agenda melalui sukan, agenda…”perangai saja macam yahudi”, aku rse kalo kita nak orang hormat kita, kita kena la hormat orang…!!!

  4. senyamankauthar said:

    salam alaik,
    sebenarnya mmg betul seme ni agenda yahudi…mereka dah berikrar n berjanji akan musnahkan ummat muhammad n porak perandakan ummat islam.kita perlu percaya….ummat islam plak dlm dilema..cepat terpengaruh dgn segala mcm hal yg melalaikan…bkn nk slhkan yahudi semata-mata tp dh mmg salah dieorg nk wat cmne…kite selaku ummat islam perlulah sma2 menjalankan tanggungjawab kite untuk menegakkan diinul islam n tauhidullah….same2 cube sedarkan balik yg mane yg dh lalai n terpengaruh ni….tentang yahudi ni adalah untuk kite same2 beringat dan alert dgn setiap ape rancangan jahat yahudi …..mudah2an Allah ampunkan dosa kita dan masukkan kite semua dalam golongan hambaNya yang sentiasa bertqwa kepadaNya n hambaNya yg sentiasa menegakkan agamaNyA…amiiiiiiiiiiinnnnn…

  5. sya johor said:

    segala apa yang diberitahu itu pun untuk kebaikan kita juga, Islam sendiri menggalakkan kita melakukan kebaikan termasuk juga saling ingat mengigati, kalau pun apa yang buat semua ini bukan yahudi , tapi kita kan boleh sama2 pikir mana yang baik atau buruk. contoh macm merokok, fashion yang terlalu menjolok mata, tak perlu ikut semua tu. tapi kalau memg betul yahudi yang buat pun, tak ada persoalannya kat sini. cuma kita yang perlu berhati-hati dgn propaganda2 yang di bawa oleh musuh-musuh Islam. betul x?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: